لا اله الا الله ، محمد رسول الل

Lafaz tauhid dan lafaz selamat tinggal terbaik.

Kita selalu fikir masa depan, tapi kita lupa akan 'hari esok'. "..dan hendaklah setiap diri memperhatikan apa sahaja yg telah dilakukan utk hari esok (akhirat).." - [al-Hasyr 59:18-19]

Sunday, December 19, 2010

[[kosuke]] Mungkar Di Bumi Merdeka part 1

bismilahirahmanirahim... buat teman dan sahabat2ku hawa sekalian.. ingin ana kongsikan sedikit pautan yang amat bermanfaat bagi ana..alhamdulillah atas cadangan seorang sahabat ..terima kasih saudara alif yang memberi cadangan. Semoga Allah memberkatimu. Pautan ini amat menarik luangkanlah masa buat seketika sekejap saja...tengoklah message yang ingin di sampaikan. subhanallah..beginilah situasi zaman yang terlalu hampir dengan 'kiamat' ayuh... sedar wahai sahabat yg ku sayangi. Ana tidak mahu sahabat yang ana kasihi (kaum hawa) senang wenang di ratah oleh sang adam.. Jaga lah Allah insyaAllah Allah akan jaga kita....masyaAllah ..bagi yang nak berubah teruskan niat. Ana akan bantu sedaya upaya..

1 comment:

  1. Allah tetap bersama kita walau di mana kita berada... bagi yang ada niat di hatinya untuk berubah..teruskan..jika tiada yang sudi menyokong ana ada..ana akan cuba sedaya upaya.. untuk membantu.. private msg dkt fb ana. insyaAllah ana akan balas (^-^)

    ReplyDelete